یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴

در پی تمدید مهلت شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره؛

استاندار خوزستان مردم این استان را به مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد

محراب حسینی

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در پیامی مردم خوزستان را به شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان، به دنبال تمدید مهلت شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در پیامی مردم خوزستان را به شرکت در این جشنواره دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:

مردم شریف و فرهنگ دوست استان خوزستان

نام خوزستان ما، در تاریخ ایران نه فقط با ثروت‌های به ارث رسیده از طبیعت که با سرمایه‌های شگرف انسانی رشد یافته در دل آزادگی و اراده و ایستادگی پیوند خورده؛ دیار ما، دیار مردمانی است که سینه به سوی عدالت و حریت مکتب اهل بیت(ع) گشودند و جانشان، دروازه ورود تشیع به ایران شد و از پی آن، دست رد به سینه نااهلان و نامحرمان و راهزنان طریق حق زدند و بر عهدی که بستند، ماندند و هماره دِین خود را به اسلام ادا کردند.

بار دیگر همچون سالیان گذشته، رود خروشان محبت و ولایت شمس تابناک خراسان، به بستر فرهنگ‌دوست دیار ما رسیده است تا در قالب «دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی» بوی خوش رضوانِ رضایت را از فراز گنبد و گلدسته بارگاه ملکوتی آن امام حق، به مقصد قلب‌های بیدار هدایت کند.

در دوره‌های گذشته، مشارکت اهالی کتاب و اندیشه و علاقه‌مندان به مکتب اهل بیت(ع) در این جشنواره، صفحه‌ای زرین شد در گنجینه یادها و خاطرات خوش فرهنگی استان ما و سندی دیگر ماند از دلبستگی نهادینه اهالی این سرزمین با مکتب نور بیت نبوت.

اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان متولی اجرای فعالیت‌های فرهنگی کتاب‌محور است که افتخار انتصاب به این فعالیت رضوی را نیز به خود اختصاص داده است. این جشنواره اتفاقی مبارک است که برکاتی بسیار برای استان به همراه خواهد داشت. 

امید است برآیند تمام این آمدوشدها در وادی اندیشه و اراده، به رشد و تعالی باطنی و اخلاقی همه ما بیانجامد و فرداهای روشن‌تری نسبت به امروزها برای ما مهیا سازد و پیوند ما را با حبل‌المتین اهل بیت محکم‌تر از پیش کند.

علی اکبر حسینی محراب
استاندار خوزستان

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 2 =